Dostęp do webinaru nr.2 prowadzonego przez instruktorkę terapii ręki, Wiolettę Bartkiewicz
„Jak wspierać samoobsługę u dziecka” Wioletta Bartkiewicz psycholog, terapeuta SI”
Samoobsługa wyraża się głównie poprzez samodzielne jedzenie, picie, ubieranie się, kontrolowanie potrzeb fizjologicznych i utrzymywanie higieny osobistej. Na każdym kroku przy ubieraniu, samodzielnym jedzeniu wymagana jest sprawność w zakresie małej motoryki. Czy na pewno nie przeszkadzamy dziecku w naturalnym pędzie do bycia samodzielnym ? Czy czynności samoobsługowe są proste do osiągnięcia? Czy zmysły mają wpływ na to jak szybko dziecko osiąga samodzielność? Czy mogą przeszkadzać? Na te i na inne pytania odpowiadamy w poniższym materiale.
Course Curriculum
Po-Wakacyjna szkoła terapii ręki | |||
Wspieranie rozwoju samoobsługi | 01:30:00 |
Recenzje Kursu
29Studentów bierze udział
Bardzo ciekawy kurs 🙂
Wiedza przekazana w sposób zrozumiały. Praktyczne wskazówki. Przykłady można odnieść do życia codziennego.